loading...
Varia | مطالب گوناگون
آخرین ارسال های انجمن
porya بازدید : 207 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (3)

دانلود اهنگ جدید ، شاد و فوق العاده زیبای احسان پایه به نام دوست دارم خوب

ترانه : مریم اسدی / آهنگ : میلاد باران / تنظیم : شرا


دانلود اهنگ جدید احسان پایه به نام دوست دارم خوب

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

احسان پایه - دوست دارم خوب

-----------------------------------------------------------------------------

متن آهنگ :

گوش کن صدامو واسه تو می خونم

گوش کن به این نامه ی عاشقونم

تو صاحبه خاطره های منی

دوست دارم خوب تو هوای منی

با یه شاخه گل این همه راه اومدم

دلم نمی خواد تو رو از دست بدم

دوست دارم خوب به همین سادگی

وقتش که تو هم همینو بگی

--- تو هم همینو بگی ---

دوست دارم خوب چرا گوش نمیدی

تو جونی عشقی نفسی امیدی

دوست دارم خوب چرا راه نمیای

جونم می دم اگه اینو می خوای

--- اگه اینو می خوای ---

یه عاشقم ببین چقدر سر به زیر

دوست دارم خوب اینو جدی بگیر

به شوق تو خنده روی لبامه

ببین چه آرامشی تو صدامه

دوست دارم خوب چرا گوش نمیدی

تو جونی عشقی نفسی امیدی

دوست دارم خوب چرا راه نمیای

جونم می دم اگه اینو می خوای
--- اگه اینو می خوای ---

دوست دارم خوب چرا گوش نمیدی

تو جونی عشقی نفسی امیدی

دوست دارم خوب چرا راه نمیای

جونم می دم اگه اینو می خوای
--- دوست دارم خوب ---

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mhkh در تاریخ 1392/12/24 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

ممنون شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش ....

این نظر توسط --Porya -- در تاریخ 1392/12/23 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

واقعاً بچه ها که خیلی عالی هست ...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Ali در تاریخ 1392/12/12 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

خیلی باحال بود . دمت گرم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت و قالب سایت خوب است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 189
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 1,010
  • بازدید سال : 10,004
  • بازدید کلی : 151,618