loading...
Varia | مطالب گوناگون
آخرین ارسال های انجمن
porya بازدید : 143 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

بازی پلی استیشن ۳ Assassins Creed III Liberation کشیش قاتل ۳ آزادی یکی از سری بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Ubisoft Sofia طراحی و ساخته شده و در اکتبر سال ۲۰۱۲ توسط Ubisoft و به صورت انحصاری برای PlayStation Vita به بازار عرضه شد . داستان بازی در زمان ۱۷۶۵ تا ۱۷۸۰ و در بحبوحه جنگ های داخلی انقلاب آمریکا اتفاق می افتد . Aveline شخصیت اصلی داستان یک زن دورگه فرانسوی آفریقایی است که داستان بازی را در شهر نیو اورلئان روایتمی کند . شهر نیو اورلئان به دست فراسوی ها افتاده و اسپانیایی ها هم سعی می کنند تا شهر را به تسخیر خود در آورند . Aveline بازگشته است تا با بی عدالتی که تمام جامعه را فرا گرفته است مبارزه کند . در واقع هدف اصلی این بازی مبارزه با برده داری است که با ماموریت ها و مراحل مختلف باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شده است . به تازگی همین بازی برای کنسول PS3 و با کیفیت HD منتشر شده است که استقبال خوبی هم از آن به عمل آمده است . به این نسخه ۱۵ مرحله و ماموریت های جذابی و جدیدی اضافه شده است . یکی از نقاط قوت بازی گرافیک خیره کننده آن است که جزئیات در آن با ظرافت خاصی طراحی شده است . پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید ...

 

 دانلود در ادامـــــــه مطلب :

porya بازدید : 89 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins PS3-DUPLEX

 

Batman Arkham Origins ps3 cover small دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PS3

 

دانلود در ادامـــــــــــــــه مطلب :

porya بازدید : 106 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Puppeteer PS3-DUPLEX

 

GTA V ps3 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

  در ادامــــــــــــه مطلب :

porya بازدید : 114 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PS3-DUPLEX

 

pes 2014 ps3 cover small دانلود نسخه کامل بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

  در ادامــــــــــه مطلب:

porya بازدید : 144 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

FIFA 14 PS3-DEMO

 

Fifa 14 ps3 cover small دانلود دمو بازی FIFA 14 برای PS3

  در ادامــــــــــه مطلب :

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت و قالب سایت خوب است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 189
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 414
  • بازدید ماه : 1,045
  • بازدید سال : 8,522
  • بازدید کلی : 150,136