در طول مصاحبه ی اخیری که با آقای Alexandre Amancio خالق عنوان Assassin’s Creed: Unity انجام شده ایشان اطلاعات جالبی را از مسائل تکنیکی استفاده شده در عنوان Assassin’s Creed: Unity به اشتراک گذاشته اند.
آقای Alexandre Amancio گفته اند که تیم سازنده ی این بازی زمان بسیار زیادی را برای ساخت دوباره ی بخش های تکنیکی و فنی این بازی صرف کرده است:
” به خاطر داشته باشید که مراحل ساخت این بازی 4 سال به طول انجامیده است و قبل از اینکه ما شروع به ساخت محتویات بازی کنیم، تیم فنی ما حدود یک سال را صرف ساخت مسائل تکنیکی و فنی جدید و اینگونه چیزها کرده است.”
آقای Alexandre Amancio گفته اند که امیدوار هستند که برخی از مشکلات فنی این بازی که از زمان های بسیار قدیم با این بازی بوده است، به لطف تکنولوژی های جدید بر طرف بشود:
“ما از این مشکلات اطلاع داریم. اما در این بین وجود زمان کافی برای حل کردن این مشکلات و پیچیدگی بر طرف کردن آنها وجود دارد. برخی اوقات این مسائل چیزهای کوچکی به نظر می رسند اما زمانی که شما در آنها غرق می شوید متوجه خواهید شد که چقدر بزرگ و پیچیده می باشند.”
“بنابراین برای این بازی که اولین بازی ای می باشد که ما برای آن از ابتدا تکنولوژی های نسل بعدی را ساخته ایم، مجبور بودیم که از ابتدا به ساخت اینگونه چیزها بپردازیم. این بدین معنی می باشد که ما برخی اوقات می گفتیم که:’ حالا باید این کار را دوباره انجام بدهیم، شاید مجبور باشیم آن کار را نیز انجام بدهیم’. اینگونه سوال ها برای ما پیش می آمد.”
-------------------------------------------------------------------
منبع:گیم سورس