loading...
Varia | مطالب گوناگون
آخرین ارسال های انجمن
porya بازدید : 173 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

صدا پیشه آرنو در Assassin’s Creed : Unity مشخص شد

همواره در سری Assassin’s Creed، موسیقی متن و صداپیشگی شخصیت های اصلی دارای اهمیت بالایی بوده است و به این ترتیب همیشه شاهد کیفیت بالایی در این دو بخش می باشیم. پس از اینکه صداپیشگان مشهوری چون راجر اسمیت به جای اتزیو و نولان نورث به جای دزموند در این سری سخن گفتند، حال نوبت به Dan Jeannotte رسیده است تا به شخصیت آرنو جان بدهد.

در ادامـــــه مطلب »»

porya بازدید : 209 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Ubisoft امروز اعلام کرد که استودیو Quebec خود را برای رشد و توسعه بازی Assassin’s Creed: Unity اماده میکند. این استودیو در انتشار و رشد بازی معروف و خاطره انگیز Assassin’s Creed: Brotherhood نقش بسیار مهمی داشته است.

در ادامـــه مطلب »»

porya بازدید : 159 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

در طول مصاحبه ی اخیری که با آقای Alexandre Amancio خالق عنوان Assassin’s Creed: Unity انجام شده ایشان اطلاعات جالبی را از مسائل تکنیکی استفاده شده در عنوان Assassin’s Creed: Unity به اشتراک گذاشته اند.

 در ادامــــه مطلب »»

porya بازدید : 377 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

:: عناصر بازی های RPG بر Assassin’s Creed : Unity تاثیر گذاشته است ::

یوبی سافت به تازگی اعلام کرده است که عناصر بازی های سبک RPG بر Assassin’s Creed : Unity تاثیر گذاشته است به طوری که شما در بخش Co-Op شاهد یک شخصی سازی گسترده هستید که تنها در بازی های سبک RPG تا به حال مشاهده شده است.

پس با ما در ادامــه مطلب همراه باشید »»

porya بازدید : 304 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

یوبی سافت تبلیغات خود برای Assassin’s Creed : Unity در E3 را آغاز کرده است که در اولین اقدام دست به نصب دو بنر بزرگ از این عنوان زده است که در روی آن تصویر ۴ عضو محفل اساسین های فرانسه دیده می شود و به نظر می رسد طبق شایعات این عنوان، اولین نسخه در این سری می باشد که دارای بخش Co-Op خواهد بود.

برای دیدن عکس به ادامـــه مطلب بروید »»

porya بازدید : 116 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

این شرکت ها تا کی می خواهند به ادعاهای خود ادامه بدهند؟ به خدا باید بفهمند که زورشان به هکران عزیز نمی رسد! آری امروز عنوان Watch Dogs به طور کامل و درست برای پلتفرم PC نیز در محیط اینترنت منتشر شد. این در حالی است هنوز چهار روز به عرضه رسمی این عنوان باقی مانده است…

در ادامــــــه مطلب :

porya بازدید : 116 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شرکت بازی سازی یوبی سافت به طور رسمی بازی Far Cry 4 را معرفی کرد و همانطور که قبلا گفته شده بود باز یدر رشته کوهای هیمالیا جریان دارد .

 در ادامــــه مطلب :

porya بازدید : 125 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید مدتی می شود که عنوان Assassin’s Creed Unity به صورت رسمی برای کنسول های نسل هشتمی و پلتفرم PC تایید شده است. چندی پیش شرکت یوبی سافت در یکی از گزارشات مالی خود تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Unity را پاییز امسال اعلام کرد.

برای خواندن به ادامــــه مطلب بروید »»

porya بازدید : 104 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مقایسه شهر شیکاگو بین Google Map و بازی Wach Dogs ..

Ubisoft’s به تازگی از عنوان جهان آزاد خود یعنی Watch Dogs تصویری را منتشر کرد که در این تصویر , شاهد مقایسه شهر شیکاگو با Google Map هستیم!.پس در ادامـــه مطلب با ما باشید »»

porya بازدید : 116 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

طرح اولیه iphone 6 که شرکت اپل این طرح را ارائه داداه است ..

همانطور که میدانید شرکت اپل برای رقابت از رقبا سرسخت خود درحال طرح گوشی جدید و خوش دست همراه با قلم و امکاناتی همچون چراغ پیغام ها در زیر و سخت افزار قدرت مند و ..... است .

دیدن ویدئو در ادامـــه مطلب »»

porya بازدید : 146 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

||عکس هایی از صحنه فیلم برداری مرد عنکبوتی و کرگدن در فیلم ||

عکس هایی از The Amazing spider man 2 در صحنه فیلم برداری

در فیلم مرد عنکبوتی 2 (Paul Giamatti) در نقش کرگدن و (Andrew Garfield) در نقش مرد عنکبوتی در صحنه ای که مرد عنکبوتی بر روی کامیون کرگدن می ایستد و در ادامـــه مطلب نگاه کنید که بازیگری در نقش مرد عنگبوتی چه کار سخت و دشواری است پس با ما در ادامـــه مطلب باشید »»

porya بازدید : 118 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

شاه ماهی جدید سامسونگ طبق وعده‌هایی که داده شده بود، در زمانی که وعده داده شده بود یعنی اواسط فروردین ماه، در ایران رونمایی و معرفی شد. طی روز های 20 و 21 فروردین سال 1393، در طی یک سمینار آموزشی از این گوشی و همه امکانات آن پرده برداری شد. پس در ادامـــه مطلب با ما باشید »»

porya بازدید : 195 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

تصویر جدیدی از بازی Assassin’s Creed: Unity از طرف یوبی سافت لیک شد

امروز تصویر جدیدی از نسخه ی جدید AC توسط یک کابر( wq0326) منتشر شده است، طبق اخبار منتشر شده این تصویر مربوط به ویدیوی کوتاهی می باشد که امروز صبح بر روی یوتیوب قرار گرفت اما به دلیل شکایت ناشر فرانسوی این سری یوبی سافت به سرعت این ویدیو پاک شد ..

در ادامـــه مطلب :

porya بازدید : 128 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

::.اطلاعات جدیدی از Assassin’s Creed 5 منتشر شد.::

همانطور که در جریان هستید طی چند وقت اخیر سیل عظیمی از شایعات نسخه ی بعدی سری محبوب  Assassin’s Creed  را احاطه کرده است. حال و در جدیدترین شایعه پیرامون این عنوان اطلاعاتی در خصوص شخصیت اصلی Assassin’s Creed 5 منتشر شده است. طی این اطلاعات دو احتمال دیگر برای  شخصیت اصلی Assassin’s Creed 5 به وجود می آید.

 در ادامــــه مطلب :

porya بازدید : 142 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

تصاویر جدید از گیم پلی Assassin’s Creed Unity

امروز من برای شما چند تصاویر تهیه کرده ام که شاید دوست داشته باشید تصاویر Assassins Creed بعدی را ببینید .. این نکته را به شما بگویم که هنوز تصمیم قطعی که این Assassins Creed باشد نیست ولی یوبی سافت در چند روز گدشته این بازی را تایید کرده است .... پس با ما در ادامــــه مطلب باشید »»»

porya بازدید : 95 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

اطلاعاتی از Assassin’s Creed : Unity منتشر شد + تیزر بازی

همانطور که مطلع هستید چندی قبل تعدادی تصویر  از Assassin’s Creed : Unity  منتشر شد  و همراه با این تصاویر این اطلاعات نیز منتشر شد که این عنوان در فرانسه و در قرن 18 رقم می خورد.اینک  یکی از از کاربران NeoGaf  اطلاعاتی را در این باره منتشر ساخته است که این عنوان  بر پایتخت فرانسه در پایتخت انگلستان یعنی لندن نیز پی گیری خواهد شد. بعد از انتشار تصاویر و شایعه هایی که به وجود آمد سرانجام یوبی سافت با انتشار تیزری کوتاه رسما عنوان Assassin’s Creed Unity را تایید کرد .

در ادامــــه مطلب با ما باشید »»»

porya بازدید : 127 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

باری دیگر Rocksteady   یک تصویر جدید از عنوان مورد انتظار خود یعنی Batman: Arkham Knight منتشر کرده است. که در این تصویر بتمن با ابهت تمام در کنار ماشین دوست داشتنی اش Batmobile ایستاده است.

 تصویر جدیدی از Batman: Arkham Knight منتشر شد

در ادامــه مطلب :

porya بازدید : 98 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

طبق شایعاتی که در این چند روز بر روی کار است ممکن است نسخه ای دیگر از عناوین Batman از Warner Bros، Interactive و Rocksteady، در هفته آینده معرفی شود.البته در مراسمی که Rocksteady اخیرا برگذار کرد اعلام کرد که نباید تا مارس هیچ خوشحالی ای داشته باشید که به نظر می رسد منظور آن است که در مارس خبری در راه خواهد بود.

در ادامـــه مطلب :

porya بازدید : 106 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

با نزدیک شدن به زمان انتشار عنوان Thief نمرات و نقد های این عنوان نیز منتشر شده است. چندی پیش اولین نمره ی این بازی توسط مجله ی اسپانیایی PlayMania منتشر شده وبد که خبر از یک مخفی کاری عالی می داد ولی با انتشار نمرات سایت های بزرگ گویا این نسخه ی Thief چندان باب میل منتقدان نبوده است.

برای خواندن مطلب به ادامـــه مطلب بروید :

porya بازدید : 131 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

توسعه دهنده‌ی آخرین عنوان فرانچایز Batman Arkham شرکت Warner Bros. Games Montréal، هیچ برنامه ای برای ارائه patch رفع اشکالات بازی نداشته و تمام تمرکز خود را بر داستان بخش تکنفره‌ی DLC جدید آن معطوف نموده است.

لطفاً به ادامـــه مطلب بروید »»

porya بازدید : 80 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

Watch Dogs در ۳۰ آوریل(10 اردیبهشت 1393) منتشر می شود

عنوان جدید شرکت Ubisoft بازی جهان آزاد Watch Dogs در ۳۰ آوریل منتشر خواهد شد. این خبر توسط یکی از خرده فروشان منتشر شد.

بقیه موضوع در ادامــــه مطلب :

porya بازدید : 133 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

ساخت Thief به پایان رسید

استدیو Eidos-Montreal به تازگی اعلام کرده است مراحل ساخت عنوان جدید آن ها یعنی Thief به پایان رسیده است و نهایتا تا اواخر ماه جاری میلادی یعنی ماه فوریه در دست طرفداران خواهد بود.

 در ادامـــه مطلب :

porya بازدید : 119 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

یوبیسافت: سری Assassin’s Creed پایان مشخصی ندارد!

هرکسی با دنبال کردن بازی های فرنچایز پر طرفدار Assassin’s Creed متوجه می شود که یوبیسافت فعلا پایانی برای این فرنچایز در نظر ندارد. اما اگر به این موضوع شک دارید، به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

 

در حالی کارگردان قسمت چهارم این فرنچایز Ashraf Ismail قبلا اذعان کرده بود که بر خلاف اینکه هر قسمت داستان جدیدی در بر دارد، اما فرنچایز به طور کلی یک نقطه ی شروع داشته و نقطه ی پایانی نیز خواهد داشت؛ نویسنهده ی Assassin’s Creed IV: Black Flag و Assassin’s Creed: Revelation آقای Darby McDevitt می گوید که موضوع این نیست!

بقیه موضوع در ادامـــه مطلب :

porya بازدید : 130 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم دهلیز

دهلیز یک شاهکار به تمام معنا نیست اما یک شروع فوق العاده است. یک قدم کوچک ارزشمند. دهلیز یک فیلم موفق است چرا که قبل از هر چیز فیلم است و مخاطب را تا انتها می نشاند. موفق است چرا که می تواند بارها تماشاگر را همراه خود کند. دهلیز فیلم موفقی است چرا که ادعایی بزرگ ندارد بلکه همان محدوده کوچک را خوب شخم می زند. چرا که به موضوعی حساس و مبتلا به می پردازد. چرا که آن موضوع خوب و مبتلا به را شایسته و محترمانه پاسخ می گوید. رمز موفقیت دهلیز چیست؟

نقد و تحلیل در ادامــــــه مطلب :

porya بازدید : 134 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (1)

بنابر گفته های مداوم Twichfilm ، کارگردان فیلم Assassins Creed ، کسی است که این وظیفه را برای فیلم های Safe House و Easy Money بر عهده گرفته است.

 در ادامــــه مطلب :

porya بازدید : 110 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

این هفته عنوان زیبای Assassin’s Creed Liberation HD منتشر شد و در حال حاضر سیل نقد و بررسی های آن شروع شده است. شما در ادامه مطلب می توانید نمرات منتشر شده این عنوان زیبا را مشاهده کرده و تصمیم بگیرید که آیا Assassin’s Creed Liberation HD ارزش خریدن را دارد یا خیر! در صورت منتشر شدن نمرات جدید پست بروز رسانی می شود.

 در ادامـــــه مطلب :

 


porya بازدید : 130 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

assassins-creed-IV-black-flag-2

به تازگی یوبی سافت در بلاگ رسمی خود اعلام کرده است که یک DLC جدید برای عنوان Assassin’s Creed 4 به نام Illustrious منتشر خواهد شد که شامل ماموریت های جدید برای بخش تک نفره بازی و همچنین لباس ها و آیتم های جدیدی برای بخش چند نفره می باشد .

در ادامـــــه مطلب :

porya بازدید : 175 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

هدف اصلی سری Assassin’s Creed نشان دادن یک گیم پلی اکشن و درگیر کننده در کنار یک داستان با ریشه های تاریخی و واقعی می باشد . اولین نسخه ی این سری که درباره ی یک Assassin  به نام Altaïr Ibn-La’Ahad بود ، به معرفی دو گروه Assassin ها و Templar ها می پرداخت . اصلی ترین مسائل در این سری مقدم بودن آزادی بر نظم بود ، چیزی که Templar ها به خلاف آن اعتقاد داشتند و سعی داشتند با برقراری نظم از طریق کنترل ذهن مردم جهانی یکپارچه بسازند . اما آیا واقعا آزادی در این جهان وجود دارد ؟ چرا آزادی ارزشی است که برای به دست آوردن آن سخت تلاش می شود ولی در واقع وجود ندارد ؟ آزادی که تنها در ذهن ها تصور می شود با تصویر بیرونی آن تفاوت فراوان دارد چیزی که چندی پیش با افشای جاسوسی های NSA ( آژانس امنیت ملی آمریکا ) از تلفن های همراه اثبات شد . Assassin’s Creed II با ارایه ی یک داستان به ظاهر ساده که هدف آن انتقام گرفتن بود و تنها فرد بد داستان Borgia نام داشت ، تلاش گسترده ای برای نشان دادن تقابل آزادی و نظم انجام نداد و بیشتر بر مسائل دیگری تاکید داشت .Assassin’s Creed III با گریزی که به انقلاب آمریکا زد توانست به نحو بسیار بهتری آزادی را به تصویر بکشد . برده داری سربازان در آن زمان و خیانت جورج واشنگتن و اعلام دستور به آتش کشیدن روستا از طرف او ، نمونه هایی از نشان دادن آزادی بود ولی این سری هیچ وقت به طور مستقیم به این مسئله نپرداخته بود و همچنان جدال دو گروه اصلی ، خط داستانی را شکل می داد.

 در ادامــــــه مطلب :

porya بازدید : 101 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 

بدون شک یکی از برترین عناوین سال ۲۰۱۴ ، عنوان جدید یوبی سافت در ژانر مخفی کاری و جهان آزاد یعنی Watch Dogs می باشد . این عنوان ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۳ عرضه شود ولی طبق رویه ی معمول یوبی سافت با تاخیر مواجه شد و انتشار آن به سال ۲۰۱۴ موکول گردید .

در ادامــــه مطلب :

porya بازدید : 133 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

مسابقاتی که هرساله تحت عنوان WCG برگزار میشود و هرساله طرفداران خود را دارد رقابتی بزرگ در بین FIFA باز ها به شمار میرود.

FIFA 14

این بار یک جوان از ایران توانست به این مهم دست یابد و قهرمان بازی FIFA 14 در دنیا شود . در ادامــــه مطلب »»

porya بازدید : 97 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Assassins-Creed-4-101

حتما با DLC جدید بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry آَشنا هستید که حال شرکت Ubisoft از این DLC جدید بازی سه اسکرین شات جدید منتشر کرده که گیم پلی بازی و لباس مخصوص adewale  را در این DLC را نشان میدهد. برای مشاهده تصاویر به ادامه‌‎ی مطالب مراجعه کنید .

porya بازدید : 97 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

یوبی‌سافت تایید کرد که اولین DLC داستانی بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag هفته‌ی آینده با نام Freedom Cry منتشر خواهد شد.

 در ادامـــــــــه مطلب :

porya بازدید : 105 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

عنوان فیفا چندسالی است که به یکه تازی خود در عرصه ی شبیه ساز های فوتبال ادامه میدهد. به تازگی بلاگ رسمی EA اینفوگرافی را در این خصوص منتشر کرده است که از آمار و ارقام آن دهانتان باز میماند! با اینکه مدت خیلی زیادی از عرضه ی این عنوان نمیگذرد اما این آمار و ارقام نشان از محبوبیت فوق العاده این سری دارند . به طور مثال تاکنون  ۱٫۹ میلیون بار دروازه توسط گلر نجات داده شده است و یا ۳۳۸,۰۰۰ برد ثبت شده است!

 در ادامــــــــه مطلب :

porya بازدید : 96 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

((نمرات نسخه ی Ps4 عنوان Assassins Creed4 Black Flag))

 

نمرات و نقدهای عناوین کنسول های نسل بعد و Ps4 آغاز شده است و برخی نمرات عناوین لانچ Ps4 منتشر شد که یکی از بازی های AAA لانچ این کنسول با شکست و دیگری با نقدهای خوبی روبه رو شد.

در ادامـــــــــــه مطلب :

porya بازدید : 110 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

بسیاری از طرفداران عنوان Assassin’s Creed زیاد نتوانستند با Connor شخصیت اصلی نسخه ی سوم این عنوان ارتباط خاصی را برقرار کنند.پس از Ezio Auditore این شخصیت یک تغییر بزرگی به حساب می آمد.او شخصیتی بود که بیشتر در افکارات خود سر می کرد و به صورت لغتی می توان به آن لقب خشک و تنها انجام به وظیفه داد.اما نسخه ی شماره دارو چهارم این عنوان با نام Assassin’s Creed IV: Black Flag که شخصیت اصلی آن Edward Kenway می باشد دوباره به عقب برگشته و به نحوی ادوارد اخلاقیات اتزیو در جوانی را به ارث برده است.اما بسیاری از طرفداران نسخه ی سوم امیدوار هستند که Connor را در Assassin’s Creed III: Liberation و در کنار انقلاب فرانسه با شخصیت اصلی آن عنوان یعنی Aveline مشاهده کنند.

porya بازدید : 72 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

همانطور که می دانید چند باندل مختلف که گل سر سبد آنها نیز عنوان Killzone Shadowfall بود برای کنسول Ps4 تایید شد و در طی روزهای قبل نیز گفته شد که تمامی این باندل(Killzone Shadowfall) به فروش رفته است.

 در ادامـــــــــــــه مطلب :

porya بازدید : 101 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

همانطور که طبق سنت هفته های گذشته منتظر هستید این هفته نیز شاهد چارت هفتگی Uk با تغییرات بسیار زیادی هستیم که نشان می دهد طرفداران هنوز به عنوان های قدیمی و ریشه دار علاقه مند هستند ... .

در ادامــــــــه مطلب :

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت و قالب سایت خوب است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 189
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 1,038
  • بازدید سال : 8,515
  • بازدید کلی : 150,129