loading...
Varia | مطالب گوناگون
آخرین ارسال های انجمن
porya بازدید : 262 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (2)

| نسخه Black Box با حجم 28 GB به پست اضافه شد |

سلام به شما دوستداران Call Of Duty .... من کرک های این بازی رو در اختیار شما قرار می دهم و هر گونه مشکلی داشتید می توانید دراین پست مطرح نمایید ...

به نظر من این بازی را خریداری یا دانلود نکنید .... زیرا این بازی از قالب Call Of Duty ها جدا شده است و داستانی بی محتوا و خیالی دارد ... ولی همچنان در سطح اسلحه ها و تجهیزات اول است ...

در نتیجه این بار کمپانی های High Moon Studios, Sledgehammer Games نتوانسته اند کاربران این بازی را راضی نگه دارند ...

دانلود کرک در ادامــه مطلب + لینک دانلود Black Box »»

porya بازدید : 541 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

 امروز من برای شما آپدیتی را انتخاب کردم که کسانی که نسخه RELOADED دارند بتوانند این بازی را بدون باگ و سرعت پایین بازی کنند .. اگر می خواهید این کرک را دانلود کنید به ادامـــه مطلب بروید »»

دانلود کرک و آپدیت Hotfix برای نسخه Watch Dogs - RELOADED

porya بازدید : 301 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge PC-SKIDROW

دانلود افزونه ی World Challenge برای بازی Pro Evolution Soccer 2014

برای برترین دست آورد فوتبال تلاش کنید! تیم ملی خود و یا بازیکن محبوب خود را در افزونه ی جدید بازی PES 2014 با نام رقابت جهانی یاری نمایید تا به این هدف بزرگ برسد. شما می توانید به عنوان مربی و یا به عنوان یک بازیکن وارد این مرحله از بازی بشوید. به عنوان مربی وارد شوید و تیم خود را با استفاده از منوهای جدیدی که در این نسخه از بازی قرار داده شده است از مرحله رده بندی مدیریت کنید. هم چنین می توانید به عنوان بازیکنی به مرحله ی اسطوره شدن برسید و سفر خویش را در راه برترین شدن در جهان انجام دهید. افزونه ی World Challenge همراه با تیم رسمی برزیل عرضه می شود که حال و هوای جدیدی را به بازی می دهد. در این نسخه از بازی، که همراه با نسخه اصلی بازی می باشد، شما هم می توانید بخش World Challenge را انجام دهید و هم اینکه مثل قدیم به بازی کردن بازی اصلی PES 2014 به همراه آخرین آپدیت ها بپردازید.

دانلود در ادامــــه مطلب »»

porya بازدید : 826 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Watch Dogs Deluxe Edition برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۵/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۳٫۹ GB

معرفی بازی :

شاید جنجالی ترین بازی این روز ها Watch Dogs باشد بازی ای که با ایده های خود در صنعت گیم حرفی برای گفتن دارد و میتواند الگو و سرمشق خوبی برای بازی های آینده باشد، بازی Watch Dogs در شهر شیکاگو و در سال ۲۰۱۳ اتفاق می افتد و Aiden Pearce شخصیت اصلی بازی می باشد، در سال ۲۰۰۳ قبل از اتفاق دردناک برای خانواده آیدن فردی به نام ریموند کنی با نفوذ به سیستم اداره های شرقی امریکا و هک آنها توانست برق ۵۵ میلیون نفر از جمعیت این کشور را قطع کند که طی این حادثه چندین هزار نفر کشته و زخمی شدند حالا درسال ۲۰۱۳ دولت با سیستمی به نام Central Operating System تمامی اطلاعات خصوصی شهروندان را در دست می گیرد اما کنترل این سیستم به شدت خطرناک دست دولت نبود بلکه دست یک گروه خلافکار و وابسته به دولت آن را کنترل می کند و با سوء استفاده از این ابزار از مردم برای انتشارندادن اطلاعات خانوادگی شان باج می گیرند و در برخی از مورد آن ها را تهدید به مرگ می کنند و در این بین خانواده ایدن یکی از این خانواده ها است. حالا آیدن پیرس با هک کردن کامپیوتر اصلی، کنترل تمام شهر را به دست می گیرد و آماده انتقام گرفتن می شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…»»

porya بازدید : 959 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart برای PC

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart PC-CODEX

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart_DLC_ONLY PC-FT 

افزونه ی جدید بازی Batman Arkham Origins با نام Cold, Cold Heart روایتی جدید را برای طرفداران این بازی ارائه می کند. در این DLC گیمرها با ماجرای اصلی Mr.Freeze و چگونگی توانمندی وی برای تبدیل شدن به یکی از دشمنان اصلی بتمن روبرو خواهند شد. در این DLC بتمن دارای Extreme Environment (XE) برای پوشش خود، و گدجت های جدیدی برای مبارزه خواهد بود. از این گدجت ها می توان دستکش حرارتی و باتارانگ های حرارتی را نام برد. در این بازی گیمرها در فضای یخ بندان به نبرد خواهند پرداخت و با Mr.Freeze که اولین بار در Dark Knight دیده شد، بیشتر آشنا خواهند گشت.

برای دانلود در ادامـــه مطلب بروید »»

porya بازدید : 210 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (1)

(( پیشنهاد شده توسط سایت ))
Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition PC-RELOADED

دانلود بازی Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition برای PC

داستان بازی همچنان درگیری بین بتمن با سه تا از بدمن های بازی را که نسبت به باقی جذابیت بیشتری دارند را روایت می کند. در این درگیری ها بتمن باز هم به سلاح ها و قدرت های خود نیاز دارد که تیم سازنده آن ها را با کمی تغییر در بازی پیاده کرده است.

دانلود بازی در ادامـــه مطلب :

porya بازدید : 314 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Assassins Creed IV Black Flag Update v1.05-RELOADED

دانلود آپدیت 1.05 Reloaded بازی Assassin’s Creed IV Black Flag – دیروز آپدیت 1.05 بازی  Assassin’s Creed IV Black Flag با حجم 120 MB منتشر شد . این آپدیت مشکلات مربوط به DLC Freedom Cry رو رفع میکنه برای دانلود آپدیت 1.05 Reloaded بازی Assassin’s Creed IV Black Flag به ادامه مطلب مراجعه کنید »»

 


porya بازدید : 115 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (2)

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید.

دانلود در ادامــــه مطلب :

porya بازدید : 171 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (16)

 به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود.

برای دانلود به ادامــــه مطلب بروید »»

 


porya بازدید : 108 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
LEGO Pirates of the Caribbean For PC Game - SKIDROW

بازی کامپیوتر LEGO Pirates of the Caribbean دزدان دریایی کاراییب سری دیگری از بازی های LEGO لگو می باشد که توسط کمپانی TT Games طراحی شده و Disney Interactive Studios آن را منتشر کرده است . در واقع داستان کلی بازی بر اساس سری های مختلف فیلم Pirates of the Caribbean دزدان دریایی کارایب ساخته شده است . اگر شما سری فیلم های The Curse of The Black Pearl , Dead Man’s Chest , At World’s End را دیده باشید، با ماجراهای ابتدای بازی آشنا هستید . همچنین ماجرای فیلم On Stranger Tides هم در بازی قرار دارد که این قسمت باعث می شود خیلی ها این عنوان را تا انتها بازی کنند . بخش داستانی بازی شامل ۲۰ مرحله مختلف می شود که هر کدام از آن ها بخش های مختلفی از این فیلم ها را به نمایش درمی آورند . هر پنج مرحله شامل وقایع یکی از فیلم ها می شود . گرافیک بازی جذاب و متفاوت می باشد و محیط های بازی با استفاده از صحنه هایی که در سری فیلم های Pirates of the Caribbean مشاهده کرده اید ، طراحی شده است . این بازی بروی پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360 در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه گردید .

دانلود در ادامـــه مطلب ::

porya بازدید : 362 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (1)

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

:: به همراه آموزش نصب در نسخه Gold ::

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

porya بازدید : 166 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (3)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

دانلود در ادامــــــــــــه مطلب :

porya بازدید : 136 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Need for Speed Rivals Deluxe Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل FULL UNLOCKED |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۱/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماشین سواری
زبانENG  
حجم فایل: ۷٫۴۳ GB

اطلاعات بازی :

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speed را می شناسد. این مجموعه با نسخه های ۱ تا ۳ در نسل چهارم و پنجم شناخته شد. در نسل ششم، Most Wanted و Carbon به بهترین بازی های مسابقه ای Arcade سال تبدیل شدند. اما مدت هاست که از آن شهرت می گذرد و NfS باز هم با ساخت عناوین فرعی نتوانسته محبوبیت سابق خود را بدست آورد. امسال EA قصد دارد با نسخه Rivals باز به موفقیت های گذشته برگردد.این نسخه توسط استودیویی ناآشنا و مستقل به نام Ghost Games ساخته می شود که ادعاهای بسیار زیادی برای تزریق یک سرعت جدید به طرفداران NfS داشته است. در نخستین شایعات، گفته می شد که Black Box سازنده عنوان شکست خورده The Run نیز این نسخه را می سازد، اما بعدها معلوم شد که Ghost Games این بازی را با موتور قدرتمند Frostbite 3.0 می سازد. به Redview County خوش آمدید. مکانی که شباهت زیادی به شهر Hot Pursuit 2010 دارد. در این شهر که ۳ برابر بزرگتر از Fairhaven نسخه قبل است، شما به دنبال حریفان خود خواهید رفت، اما اینبار خودتان آن ها را انتخاب می کنید. در Rivals ابتکار عمل بیشتری دست شما است.

دانلود در ادامـــــــه مطلب :

porya بازدید : 246 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Assassins Creed IV Black Flag Gold Edition برای PC

| دانلود نسخه (Digital Deluxe Edition(Special Edition|

| نسخه Gold Edition با حجم ۱۶٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

| کرک ورژن ۵ اضافه شد|

|آپدیت ۱٫۰۱ و کرک ورژن ۶ اضافه شد|

| کرک ورژن ۸ اضافه شد|

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۱/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۰٫۶ GB

نقد و بررسی بازی :

از زمان ظهور Assassin’s Creed در سال ۲۰۰۷، این سری همواره یک سری قوانین تعیین شده ای را دنبال کرده است. بازیکنان نقش دزموند مایلز (Desmond Miles) را در زمان حال به عهده میگیرند که در بین جنگی میان اساسین ها و تمپلار ها گرفتار شده است. او با استفاده از دستگاهی به نام Animus در نقش اجداد خود ظاهر میشود تا بدین وسیله بالادست های او بتوانند رازهایی در زمان حال را برملا کنند و کمکی بر جنبش اساسین ها کرده باشند. ضرورت وجود دزموند باعث شده بود او در زمان های متفاوتی در تاریخ گشته باشد، اما آن دوران دیگر تمام شده است. دوران دزموند به سر آمده و به همراه او بسیاری از قوانین و عادت هایی که در سری Assassin’s Creed میدیدیم نیز پایان یافته اند بعد از انتشار سه گانه ای حول زندگی اساسین ایتالیایی، اتزیو، Assassin’s Creed III به سمت دوران جدید با یک قهرمان جدید رفت. در نسخه شماره دار چهارم این تغییر دوباره رخ خواهد داد. به جای دنبال کردن داستان کانر (Connor)، نسخه چهارم دوباره در تاریخ تغییر مکان داده و داستان پدر بزرگ کانر، ادوارد کنوی (Edward Kenway) را بازگویی خواهد کرد.

دانلود در ادامـــــــه مطلب :

porya بازدید : 148 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه PC بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 که بیشتر از ۲ سال روی آن کار شده است عرضه می شود . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield  سر و صدای زیادی کرده اند . در ادامه تغییرانی که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی داشته که کم هم نیستند معرفی می شود شما در یک محیط شهری کاملا متراکم  با پیاده نظام کامل و مبارزه با فضایی که دشمن در آن وجود دارد و کمین کرده بازی را آغاز خواهید کرد

بین آسمان خراش ها با هلیکوپتربصورت زیکزاگ در حال پرواز هستید و با دشمن درست در مرکز شهر درگیر می شوید . گیم پلی بازی متعادل می باشد و نسبت به بازخورد بازیکن قابل تغییر است .

در گوشه پایین سمت چپ تصویر یک مینی نقشه دارید که می توانید وضعیت نیروهای خودی و دشمن را در آن مشاهده نمایید . در گوشه پایین سمت راست تصویر وضعیت سلامتی شما ( Health ) و محمات و اسلحه های شما وجود دارد . به این بازی زیبا غواصی در زیر آب نیز اضافه شده است .

porya بازدید : 97 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

Memoria PC-RELOADED

 

 

در ادامـــــــــــه مطلب :

porya بازدید : 96 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (2)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

 

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|


 

 

در ادامـــــــــــــه ی مطلب :

porya بازدید : 126 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

Fifa 14 PC-DEMO

 

 در ادامـــــــــــــه مطلب :

porya بازدید : 152 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

Rayman Legends PC-RELOADED

 |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 در ادامـــــــــــه مطلب :

porya بازدید : 132 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

 

Call of Juarez Gunslinger-RELOADED | 4.5 GB

** نسخه BlackBox با حجم ۲٫۲ گیگابایت به پست افزوده شد **

 

 در ادامـــــــــــــه مطلب :

porya بازدید : 153 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool PC-FLT

 

 در ادامـــــــــــــــــه مطلب :

porya بازدید : 2289 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (2)

بازی بسیار بسیار زیبای تکن ۳ رو تقریبا ۹۹% عاشقان بازی ،بازی کردند که یکی از خاطره انگشز ترین بازی های کنسول پلی ۱ بود و هنوزم هست، ما این بازی رو برای کاربران و بازیدیدکنندگان عزیز گلدن گیم آماده کردیم تا بتونند با دانلود این بازی اون رو تو کامپیوترهاشون اجرا و لذت ببرند.

 در ادامـــــــــــــــــــه مطلب :

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت و قالب سایت خوب است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 189
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 990
  • بازدید سال : 8,467
  • بازدید کلی : 150,081