loading...
Varia | مطالب گوناگون
آخرین ارسال های انجمن
porya بازدید : 1869 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ شاد و جديد و بسيار زيباي شهرام صولتي به نام هاني

(( پیشنهاد شده توسط سایت ))

دانلود آهنگ جديد شهرام صولتي به نام هاني

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

شهرام صولتي - هاني

---------------------------------------------------------------------------------------

متن آهنگ جدید شهرام صولتی به نام هانی

********

هانی عشق و عسلم ؛ هانی شعر و غزلم

هانی دنیا مال ماست ، همه عشقا مال ماست

واسه از عشق تو گفتن من کدوم شعرو بدونم

کدوم آهنگو بسازم کدوم آوازو بخونم

من هنوزم که هنوزه تو نگام عشق و خواهش

تا با دستای قشنگت برسونم به نوازش

هانی دنیا مال ماست ، همه عشقا مال ماست

********************

اگه قلبم یکمی به دستام از شاخه ی خاره

برسونم به یه ابری که بباره که بباره

تو میای با چه امیدی میگم از عمر دوباره

دست میزاری روی قلبم مینویسی که بهاره

هانی عشق و عسلم ؛ هانی شعر و غزلم

هانی دنیا مال ماست ، همه عشقا مال ماست

نرو تنهام نذار قلبم میگیره ، خاموشی جون میگیره

نرو پیشم بمون تا غم بمیره ، دلم آتیش میگیره

میترسم میترسم منو با این همه غم بری تنهام بذاری

میترسم میترسم یه روز خدا نکرده رو قولت پا بذاری

یه روزی منم جوون بودم بر و رویی داشتم

عاشق نبودم غروری داشتم

یه روز منم تو این زمونه برو بیایی داشتم

منم مثل تو بودم تو دلها جایی داشتم

نرو تنهام نذار قلبم میگیره ، خاموشی جون میگیره

نرو پیشم بمون تا غم بمیره ، دلم آتیش میگیره

میترسم میترسم منو با این همه غم بری تنهام بذاری

میترسم میترسم یه روز خدا نکرده رو قولت پا بذاری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت و قالب سایت خوب است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 189
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 1,009
  • بازدید سال : 8,486
  • بازدید کلی : 150,100