loading...
Varia | مطالب گوناگون
آخرین ارسال های انجمن
porya بازدید : 4221 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (14)

 

http://www.invisioncommunity.co.uk/wp-content/uploads/2013/02/Assassins-Creed-3-The-Tyranny-of-King-Washington-Logo.jpg

 

 

 

 

______________________________________________________________________________________

لینک دانلود Assassin’s Creed III : The Tyranny of King Washington DLC از سرور UploadBoY

پارت اول :  Direct Link       | پارت دوم :  Direct Link

لینک دانلود Assassin’s Creed III : The Tyranny of King Washington DLC از سرور Upafile

پارت اول :  Direct Link      | پارت دوم :  Direct Link

_________________________________________________________________________________

icon_key پسورد فایل زیپ:mobinigi.com

حجم فایل : 1.1 گیگ

________________________________________________________________________________

منبع: mobinigi.com


آموزش نصب + استفاده


۱-پس از دانلود و خارج کردن از حالت فشرده با تعدادی فایل همنام مواجه می شوید با راست کلیک بر روی یکی از فایل های همنام و زدن گزینه Extract to صبر کنید عملیات یک پارچه سازی انجام شود حال پوشه ای ایجاد می شود وارد آن شوید
۲- این DLC نیاز به آپدیت ۱٫۲ و ۱٫۳ دارد که در سایت برای نصب موجود است
۳- کرک را در محل نصب بازی کپی کنید
۴- از بازی کردن لذت ببرید

 

 

اگر هنگام نصب DLC با مشکل رو به رو  می شوید ، کار های زیر را انجام دهید، اگر این پیغام می آید :


اول در منوی  start  روی  RUN  کلمه ی  Regedit را بنویسید و بعد مراحل زیر را بروید :

{HKEY_LOCAL_MACHINE//SOFTWARE//Microsoft//WindowsCurrent//Version//Uninstall//{9D15E813-0C26-41E7-ABC5-3EB06FF1B3CF

توجه : اگر فولدری به نام {9D15E813-0C26-41E7-ABC5-3EB06FF1B3CF} وجود نداشت روی Uninstall کلیک راست کنید و روی Key کلیک کنید و نام پوشه را متن بالا بگذارید ودر داخل آن کلیک راست کنید و روی String Value کلیک کنید ونام آن را DisplayVersion  بگزارید و روی آن کلیک کنید و در جای خالی 1.03 را بنویسید .

مهم ترین وسایل برای تکمیل شدن این ها هستند

DLC  رو نصب کنید و کرک ریلودد رو در فولدر بازی بریزید .
اینم کرک : لینک مستقیم //  mediafire
100 درصد این فایل را دانلود کنید و آن را در محل نصب بازی بریزید .

لینک مستقیم // mediafire

 

بعد از بازی لذت ببرید .

نظر یادتون نره لبخند

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hessam در تاریخ 1393/10/07 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

همه کار میکنم باز هم ارور میده
پاسخ : چه اروری میده ؟؟؟

این نظر توسط Reza در تاریخ 1393/09/22 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

سلام من اپدیت 1.01 بازی رو نصب میکنم ارور میده:
this update is not compatible with currnet instaled game
لطفا پاسخ بدید!!!
پاسخ : جوابتون پایین تر بخون ...

این نظر توسط hessam در تاریخ 1393/09/21 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

سلام من اپدیت 1.2 بازی رو نصب میکنم ولی این ارور رو مییده
an error occured during updating multi/data pc.forge
پاسخ : سلام دوست گرامی ... من بهتون گفتم که باید توی DisplayVersion اون رو به 1.02 تغییر بدی ... همین اصلا نیازی به آپدیت نیست ...

این نظر توسط mohammad ahani در تاریخ 1393/09/02 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

سلام هر کاری گفتید انجام دادم همون ارور بالا رو میده بازی رو پاک کردم ولی این دی ال سی نمیریزه هی همون ارور رو میده .اپدیتارو ریختم اسم مرحله امده ولی نیاز به دی ال سی داره
پاسخ : این برای همه کار کرد .... شاید مشکل از DLC تان است یا از خود نسخه بازی... دوباره تک تک مراحل را بروید ....

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/08/15 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

من انجام دادم بازی نشد حالا چی بازم همون اررور
پاسخ : داداشم .. همه ی این کار ها رو درست انجام بده ... بازی بالا میاد ... ولی به این نکته توجه داشته باش که برای هر سری DLC باید ورژن رو تغییر بدی ... حتماً هم باید اون فایل هایی رو که گذاشتم توی محل نصب DLC قرار بدی ... شکلکشکلک

این نظر توسط امیررضا در تاریخ 1393/05/03 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

برای این که DLC بیاد باید خود بازی رو داشته باشم؟لطفا جواب بدید.
پاسخ : حتماً باید داشته باشید ...

این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/04/21 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

سلام من بازی dlc رو نصب کردم...گزینه مورد نظر در بازی هم اضافه شد.ولی وقتی روش کلیک میکنم.این پیام میاد...you will be redirected to a purchase website for extra content...سایتم ارور میده..چه کنم؟
پاسخ : عزیزم این می گه : (( شما را به یک وب سایت خرید برای محتوای اضافی هدایت می شوید )) ... اینترنت خودت رو قطع کن ... اگه هم نشد کرک رو دوباره بریز .... ممنون .

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1393/04/16 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

من از شما بی نهایت ممنونم...یه دنیا از شما متشکرم...یه عالم از شما متشکرم...شکلک لطف بزرگی در حق من کردید...شکلکسایت خیلی خوبی دارید...اگه بازم مشکل داشم امیدوارم کمکم کنید.شکلکشکلک
پاسخ : خواهش ...

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1393/04/16 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من عاشق این بازی هستم ولی تو نصب اپدیت مشکل دارم وقتی میخوام اپدیت 1.01 رو نصب کنم این اروری که عکسش رو بالا گذاشتید میاره باید چی کار کنم؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ :
سلام دوست عزیز شما نیاز به نصب آپدیت ندارید فقط مراحل بالا را انجام دهید و اگر هم می خواهید آپدیت کنید باید توی DisplayVersion آن را به 1.03 تغییر دهید با تشکر .. شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط reza در تاریخ 1393/02/14 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

ارورمیده could not retrieve installation folder!installation will be aborted
پاسخ : تک تک مراحل رو برید ... اگر دیدید یک پوشه یا فولدری به این نام ندارید یه پوشه درست کنید مثل اگر شما پوشه ی Uninistall ندارید می توانید با کلیک راست و بر روی Key بزنید و این پوشه را درست کنید همین .... ممنون که سایت ما را انتخاب کردید .. شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت و قالب سایت خوب است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 189
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 1,024
  • بازدید سال : 8,501
  • بازدید کلی : 150,115