loading...
Varia | مطالب گوناگون
آخرین ارسال های انجمن
porya بازدید : 263 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (2)

| نسخه Black Box با حجم 28 GB به پست اضافه شد |

سلام به شما دوستداران Call Of Duty .... من کرک های این بازی رو در اختیار شما قرار می دهم و هر گونه مشکلی داشتید می توانید دراین پست مطرح نمایید ...

به نظر من این بازی را خریداری یا دانلود نکنید .... زیرا این بازی از قالب Call Of Duty ها جدا شده است و داستانی بی محتوا و خیالی دارد ... ولی همچنان در سطح اسلحه ها و تجهیزات اول است ...

در نتیجه این بار کمپانی های High Moon Studios, Sledgehammer Games نتوانسته اند کاربران این بازی را راضی نگه دارند ...

دانلود کرک در ادامــه مطلب + لینک دانلود Black Box »»

porya بازدید : 960 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart برای PC

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart PC-CODEX

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart_DLC_ONLY PC-FT 

افزونه ی جدید بازی Batman Arkham Origins با نام Cold, Cold Heart روایتی جدید را برای طرفداران این بازی ارائه می کند. در این DLC گیمرها با ماجرای اصلی Mr.Freeze و چگونگی توانمندی وی برای تبدیل شدن به یکی از دشمنان اصلی بتمن روبرو خواهند شد. در این DLC بتمن دارای Extreme Environment (XE) برای پوشش خود، و گدجت های جدیدی برای مبارزه خواهد بود. از این گدجت ها می توان دستکش حرارتی و باتارانگ های حرارتی را نام برد. در این بازی گیمرها در فضای یخ بندان به نبرد خواهند پرداخت و با Mr.Freeze که اولین بار در Dark Knight دیده شد، بیشتر آشنا خواهند گشت.

برای دانلود در ادامـــه مطلب بروید »»

porya بازدید : 171 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (16)

 به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود.

برای دانلود به ادامــــه مطلب بروید »»

 


porya بازدید : 363 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (1)

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

:: به همراه آموزش نصب در نسخه Gold ::

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

porya بازدید : 175 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

آخرین بروزرسانی : ۱۶ آذر ۱۳۹۲

دوستانی که با بازی Call Of Duty Ghosts مشکل دارند می توانند مشکلاتشان را در این پست برطرف کنند . پس از انتشار بازی کال آف دیوتی گوست مشکلات زیادی برای کاربران که از نسخه کرک شده استفاده می کردند بوجود آمد که بدلیل تقاضای فراوان شما عزیزان بر آن شدیم که تمامی این مشکلات را در این پست معرفی و راه حل رفع این مشکلات را نیز ارایه دهیم . امیدواریم که تمامی مشکلات احتمالی شما با مراجعه به این پست برطرف شود . در ادامه می توانید این مشکلات و راه حل رفع آنها را مشاهده نمایید .

porya بازدید : 118 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

porya بازدید : 224 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود کرک بازی Batman Arkham Origins - دقایقی پیش بازی Batman Arkham Origins برای PC هم لیک شد و نسخه Relaoded بازی بهمراه کرک Only Reloaded بازی منتشر شد . در این پست کرک Only Reloaded برای 2 بخش Single Player و Multiplayer بازی Batman Arkham Origins رو برای شما دوستان آماده کردم .

porya بازدید : 95 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۸ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 در ادامــــــــــــــــه مطلب :

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت و قالب سایت خوب است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 189
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 1,049
  • بازدید سال : 8,526
  • بازدید کلی : 150,140