loading...
Varia | مطالب گوناگون
آخرین ارسال های انجمن
porya بازدید : 132 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

assassins-creed-IV-black-flag-2

به تازگی یوبی سافت در بلاگ رسمی خود اعلام کرده است که یک DLC جدید برای عنوان Assassin’s Creed 4 به نام Illustrious منتشر خواهد شد که شامل ماموریت های جدید برای بخش تک نفره بازی و همچنین لباس ها و آیتم های جدیدی برای بخش چند نفره می باشد .

در ادامـــــه مطلب :

porya بازدید : 180 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

هدف اصلی سری Assassin’s Creed نشان دادن یک گیم پلی اکشن و درگیر کننده در کنار یک داستان با ریشه های تاریخی و واقعی می باشد . اولین نسخه ی این سری که درباره ی یک Assassin  به نام Altaïr Ibn-La’Ahad بود ، به معرفی دو گروه Assassin ها و Templar ها می پرداخت . اصلی ترین مسائل در این سری مقدم بودن آزادی بر نظم بود ، چیزی که Templar ها به خلاف آن اعتقاد داشتند و سعی داشتند با برقراری نظم از طریق کنترل ذهن مردم جهانی یکپارچه بسازند . اما آیا واقعا آزادی در این جهان وجود دارد ؟ چرا آزادی ارزشی است که برای به دست آوردن آن سخت تلاش می شود ولی در واقع وجود ندارد ؟ آزادی که تنها در ذهن ها تصور می شود با تصویر بیرونی آن تفاوت فراوان دارد چیزی که چندی پیش با افشای جاسوسی های NSA ( آژانس امنیت ملی آمریکا ) از تلفن های همراه اثبات شد . Assassin’s Creed II با ارایه ی یک داستان به ظاهر ساده که هدف آن انتقام گرفتن بود و تنها فرد بد داستان Borgia نام داشت ، تلاش گسترده ای برای نشان دادن تقابل آزادی و نظم انجام نداد و بیشتر بر مسائل دیگری تاکید داشت .Assassin’s Creed III با گریزی که به انقلاب آمریکا زد توانست به نحو بسیار بهتری آزادی را به تصویر بکشد . برده داری سربازان در آن زمان و خیانت جورج واشنگتن و اعلام دستور به آتش کشیدن روستا از طرف او ، نمونه هایی از نشان دادن آزادی بود ولی این سری هیچ وقت به طور مستقیم به این مسئله نپرداخته بود و همچنان جدال دو گروه اصلی ، خط داستانی را شکل می داد.

 در ادامــــــه مطلب :

porya بازدید : 104 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 

بدون شک یکی از برترین عناوین سال ۲۰۱۴ ، عنوان جدید یوبی سافت در ژانر مخفی کاری و جهان آزاد یعنی Watch Dogs می باشد . این عنوان ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۳ عرضه شود ولی طبق رویه ی معمول یوبی سافت با تاخیر مواجه شد و انتشار آن به سال ۲۰۱۴ موکول گردید .

در ادامــــه مطلب :

porya بازدید : 138 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

مسابقاتی که هرساله تحت عنوان WCG برگزار میشود و هرساله طرفداران خود را دارد رقابتی بزرگ در بین FIFA باز ها به شمار میرود.

FIFA 14

این بار یک جوان از ایران توانست به این مهم دست یابد و قهرمان بازی FIFA 14 در دنیا شود . در ادامــــه مطلب »»

porya بازدید : 151 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

همان طور که می دانید حدود چند ماه پیش سامسونگ اپس طی بیانیه ای مارکت خود را بر روی کاربران ایرانی بست به همین دلیل اکنون در کشورمان هیچ گونه دسترسی به این مارکت امکان پذیر نمی باشد. همین عامل سبب شده است تا در اجرای بازی های اچ دی بر روی گوشی های سامسونگ دچار مشکل شویم! شاید بگویید که فقط وارد شدن به اکانت جیمیل و داشتن برنامه تغییر آی پی کافی است ولی برای اجرای برخی بازی ها و برنامه ها وارد شدن و ثبت نام در سامسونگ اپس اجباری می باشد. در این آموزش قصد داریم تا نحوه ورود به سامسونگ اپس را به آسان ترین شیوه ممکن برای شما بیان کنیم.

 در ادامـــــــه مطلب :

porya بازدید : 113 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
LEGO Pirates of the Caribbean For PC Game - SKIDROW

بازی کامپیوتر LEGO Pirates of the Caribbean دزدان دریایی کاراییب سری دیگری از بازی های LEGO لگو می باشد که توسط کمپانی TT Games طراحی شده و Disney Interactive Studios آن را منتشر کرده است . در واقع داستان کلی بازی بر اساس سری های مختلف فیلم Pirates of the Caribbean دزدان دریایی کارایب ساخته شده است . اگر شما سری فیلم های The Curse of The Black Pearl , Dead Man’s Chest , At World’s End را دیده باشید، با ماجراهای ابتدای بازی آشنا هستید . همچنین ماجرای فیلم On Stranger Tides هم در بازی قرار دارد که این قسمت باعث می شود خیلی ها این عنوان را تا انتها بازی کنند . بخش داستانی بازی شامل ۲۰ مرحله مختلف می شود که هر کدام از آن ها بخش های مختلفی از این فیلم ها را به نمایش درمی آورند . هر پنج مرحله شامل وقایع یکی از فیلم ها می شود . گرافیک بازی جذاب و متفاوت می باشد و محیط های بازی با استفاده از صحنه هایی که در سری فیلم های Pirates of the Caribbean مشاهده کرده اید ، طراحی شده است . این بازی بروی پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360 در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه گردید .

دانلود در ادامـــه مطلب ::

porya بازدید : 85 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فعال ساز ویندوز ۸٫۱ Windows 8.1 KMS Activator Ultimate 1.4

چند ماهی است که ویندوز ۸٫۱ روانه بازار شده و با تغییراتی که در خود ایجاد کرده توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و جای برای خود میان کامپیوتر های کاربران باز کند . اما یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با این ویندوز دارند عدم فعال شدن این سیستم عامل محبوب مایکروسافت است . فعال ساز KMS Activator که یکی از محبوبو ترین فعال ساز ها برای سایر ویندوز ها بوده توانسته این ویندوز را هم تحت پوشش قرار دهد . این نرم افزار قادر است ویندوز را به مدت ۱۸۰ روز فعال کند که بعد از این زمان می توانید دوباره آن را به مدت ۱۸۰ روز فعال کنید . همچنین این نسخه از نرم افزار از نسخه های مختلف ویندوز و ویندوز سرور ۲۰۱۲ پشتیبانی می کند .

برای دانلود و ادامه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید … »»»

تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت و قالب سایت خوب است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 189
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 1,302
  • بازدید سال : 11,390
  • بازدید کلی : 153,004